inför en resa

Idag är det sista dagen I skellefteå, eller ja, jag har ju en dag imorgon också... men sen påkvällen imorgon så går tåget från Bastuträsk till Stockholm dör jag efter en timmes virrande ska hoppa på tåget till Nässjö och därifrån ska jag vidare till mitt ärade Vaggeryd. Sen blire bara en massa grillat, systembolag och härliga chokladprovningar blandat med redovisningar.
Jag ska tala lite om vänner... näää jag tror jag skippar det! men jag tycker att det är trist att det blir som det blir ibland...
Nu tror jag att jag ska titta lite på tågkraschar klipp så jag höjer adrenalinet lite till resan och kan leva i ständig panik.
BTW! jag tänkte åka vidare och hälsa på lite hos södervänner när jag ändå är därnere! hör av er om ni vill ses och har en sovplats till mig :D You got my number people!
"When you go home after this show I want you to blog about this band; I want you to post pictures. 'Cause if you don't, I'll fucking come to your house man and I'll kill your dog. And if you don't have a dog, I'll hurt the weakest member of your family!" -Aziz Ansari as Clell Tickle
itne min åsikt, men jag bara hörde det och var tvungen att visa.. jag ska inte döda eran hund eller the weakest member of your family.. ville bara förtydliga   :P

Kommentarer
Postat av: jenny

Detta inlägg, eller snarare det sista citatet, manade till stor diskussion i den lundin johanssonska familjen. "Vem är den svagaste medlemmen i familjen?" blev kärnan för de hetsiga diskussionerna runt middagsbordet.

Till slut, efter veckor av utmattande ilska kom vi alla överrens om att Sara är den som blir dödad, inte för att hon är svagast, utan för att hennes frisyr ibland liknar en schnauzers.

2011-05-18 @ 15:40:37
URL: http://yens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0