ett tag är obegränsat

Hej läsare, om det är några kvar.
Här sitter jag och skriver ett litet inlägg om den mänskliga/rörliga ångesten som har vandrat omkring, nämligen JAG. Sista LIAn är fortfarande(!) inte fixad, ni behöver inte fråga :P men jag har saker på G, tror jag iaf.. om det bara löser sig... Nej, jag har ingenting på G jag har bara tankar och idéer som oftast skiter sig. meeeen men.. sen har jag även ett rum som påminner om hemmet hos en horder (samlare som det så fint heter på svenska). Uppgifter som ska lämnas in, jag har sökt DIV sommarjobb, men med min tur så kommer väl även det att gå åt skogen. Jag säger bara, för bättre levnadsstandard!
Varför ska vi jobba större delen av våra liv? hur har det blivit så fixerat på pengar och materiella saker?
En människa som vill bara ha ett eget hushåll, hålla sig med egna djur och eget kött och odla sin egna mat skulle aldrig klara sig egentligen, för man MÅSTE ha en massa likvida medel och betala skatt för att man lever, betala skatt för att man har alla sina armar kvar. och folk tycker det är konstigt att bönderna utnyttjar EU.bidraget.... tss...
jag skulle ha gjort det hundra gånger om! vart är världen påväg? Nej, jag tror bestämt att jag ska gömma mig och sen aldrig komma ut igen förrän 2012 den 21a december... det kändes väl lämpligt?
så var det med den realitychecken..
jag ska nu sätta mig och göra en lista på dagens to-dos
"todays task kill self"
-Drew

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0