skulle inte tro det va

som många vet så var jag nyligen med i en undersökning från statiska centralbyrån. Svarade på lite frågor och skrev upp vad jag gjorde två dagar i mitt liv. Little did they know att de frågat en tråkig jäkel...
Men men, nu när vi ändå talar om statistik tänkte jag säga min mening, it's bullshit! jag menar, statistik, odds.. det är ju bara rena rama gissningsleken. Sannolikhetsläran är så onödig att jag inte vet vad!
Jag tvivlar starkt på att en enda passagerare på ett störtande flygplan säger "oddsen är emot det här!" Nej, vet ni vad. När det händer så händer det, så sluta försöka förutse framtiden!

det var det jag ville säga.
Nu ska jag sätta mig och fortsätta med mitt skolarbete...

Adios amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0