men varför??

ärade medborgare, varför? världen går ju ändå under 2012?
Fast, vet inte riktigt om jag tror på det, för då hade jag nog istället passat på att resa runt lite, spendera alla pengar inkl. mina småpenningar som jag har på mitt pensionskonto :P
Jag är fortfarande chockad över mitt oranga kuvert! Ålderskrisen!

Jag vill bara berätta en liten sak för er, idag har jag varit lat och duktig. Jag gjorde klart mitt B-iga arbete för skolan. blev 12sidor med mycket mellanrum. men jag har även sovit till klockan halv 11! skandal skandal. Jag måste helt enkelt ändra pådetta. Men jag antar att jag itne kommer att få sova så mycket nu när föräldrarna  kommer hit idag. Jag längat inte! men samtidigt, nu lämnar jag min peningslukande lägenhet forever! nu väntas nya äventyr! ett kapitel har avslutats och ett annat har påbörjats, vidare mot mordor mina vänner!

"Oh, the smiley face makes it okay! 'I waterboarded our toddler, LOL!'"
-Cam, modern family


Kommentarer
Postat av: ethel

jag räds mitt oranga kuvert... Och jag passar på att i förväg säga förlåt för ett försenat svar! Här kommer det...



SV: Ja det är ett tag kvar, känns tryggt med något år med skola kvar, men samtidigt BLAH man blir ju lite less :P Vad jag utbildar mig till är en bra fråga, programmet heter medie- och kommunikationskunskap så informatör och allt som har med kommunikation att göra. Och det är ju rätt brett ^^ Men jag går inriktningen mediaproduktion, så ska sikta mer på att bli compositor, dvs man sätter ihop olika element. Typ specialeffekter, allt man gör efter att man filmat :P Oj långt svar men jag hoppas att du förstod något! Haha, och jag ska plugga kommunikation...

Åh coolt! Sadelmakare! :D Vad krävs för att bli det?

2011-02-26 @ 21:37:15
URL: http://ehol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0