life goes on..

Här i det förbleknade samhället Skellefteå finner vi ännu en gång att liver går vidare på ett sådär icke dramatiskt vis, precis som det har gjort i alla tider.
Jag hr bestämt mig lite för att "with a new computer comes new responsibilities" eller vad tycker ni? Lite fler pics. lite mer livs upgraderingar? jag  tycker nästan att det behövs. jag känner också lite att jag behöver hålla min kontakt med friends that were and friends that are and friends that have not yet come to pass så att säga.
kan tilläggas att från och med idag är jag vetandes om hur länge mitt förlägning påjobbet fortsätter och det är  hela vägentill den 2a september! Jag vet att ni är imponerade, lite peningar till de fattiga, i detta fall jag, kan passa fint!
jag har, i ärlighetens namn, inte så mycket mer att säga. Kommer nu att lämna er i förhoppningarna om nya inlägg! Inspirationen ska flöda!
På återseende (inom en snar framtid)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0