jag har nu insett

Denna helg var min sista festar helg...Jag insåg det just och kan känna lite att det är pretty nice! Nästa helg sappet, och sen kanske det blir sappet igen och sen så blire ju skåneland och sista praktiken! Mitt liv bara fortsätter, och kanske man planerar in lite Norge efter jul, vem vet? Det peppas här borta :D
Jag var ju , som ni vet, på krogen igår. Där såg jag alla dessa människor som jag bara undrar varför? ex. en medelålders herre som väljer att sitta ensam vid ett bord och stirra på sport när medelåldern på stället egentligen är 22? jag bara undrar jag...
Nej, man blir aldrig riktigtklok på dessa människor.
Nu ska jag upp och sen ska jag bara lägga migder en stund igen kanske. Söndag idag! sista veckan på jobbet påbörjat
Varsegod en Jellyfish och till det lite Karl Pilkington:
"Jellyfish are 97% water or something, so how much are they doing? Just give them another 3% and make them water. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0