Som ni kanske ser

Ärade medborgare, ärade medmänniskor, lite uppdateringar och ändringar har gjorts. jag har raderat alla bilder som jag är osäkra på källan, allt för att slippa bli stämd.
jag är, om ärligheten ska fram, ganska sysslolös. Eller som jag brukar säga, jag har mycket jag borde göra men ingenting jag VILL göra.
Kan uppdatera med att skolan har blivit förlängd för mig då jag inte hittade någon praktik, detta innebära att efter sommarjobb så ska jag vidare på 10veckors LIA (praktik) igen. Och förhoppningsvis har jag samlat lite entusiasm tills dess.
Idag tänker jag lite som allas vår K.Pilkington
“The Elephant Man would never have gotten up and gone, ‘Oh, God. Look at me hair today.’”
-K.Pilkington
En liten från när vi var och hälsade på syster på gotland :D

Kommentarer
Postat av: jenny

Haha, det är ju bra att någon tänker på upphovsrätten!

Ett litet steg för mänskligheten, men ett jättekliv för Antonia Johansson.

2011-04-06 @ 17:14:01
URL: http://yens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0